L’Associació Leader de Ponent som una entitat sense ànim de lucre constituïda per 4 socis públics i 7 de privats. Tot i això, com a entitat gestora de fons públics, la major part del nostre funcionament l’hem d’adaptar com si fóssim una entitat pública.
És per això, que ens hem de cenyir a la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic, la qual indica que l’empresa que treballi per una administració pública està obligada a emetre factures electròniques pels seus serveis.
Hi ha alguna exempció a l’hora de facturar electrònicament?
Amb l’entrada en vigor de la norma, queden exemptes les factures que no superin els 5.000 €, tot i així, des de l’Associació Leader de Ponent només acceptarem factures que no siguin electròniques fins a un import de 500 €.
Com es genera una factura electrònica?
Si ja tens el teu propi sistema de facturació que et permet fer una factura electrònica, aquesta la pots presentar a través d’aquest enllaç:
https://efact.eacat.cat/bustia/home.htm
Per altra banda, si no disposes d’aquest programari, pots generar una factura electrònica de manera gratuïta a través de la plataforma B2BRouter.
En aquest document, hi ha un tutorial de com procedir per tal de generar i enviar una factura electrònicament.