Data/Hora
26/05/2022
19:15 - 22:00
En aquesta jornada, tindrem al CLIENT en el centre com a proposta de VALOR de la nostra empresa rural. El CRM (Customer Relationship Management, o gestió de les relacions amb el client) vol dir fidelització de clients, descoberta de nous nínxols de mercat i desenvolupament de negoci. Cal entendre’l com una forma de fer créixer l’empresa a partir del coneixement dels clients. Un coneixement que permet diferenciar-los i segmentar-los en base a les seves preferències, el que permet dissenyar el tipus d’experiència que esperen rebre del producte. És a dir, el CRM és una base de dades d’informació sobre els clients que s’emmagatzema i posteriorment es pot utilitzar en favor de l’empresa. Una millora per el servei d’atenció al client, ja que em les dades podrem saber quines necessitats i oferir solucions o millores en els serveis i productes en relació aquestes i establir una interacció i una boina comunicació. Permet també identificar noves oportunitats de negoci, i a la vegada identificar consumidors potencials i a posteriori satisfer les seves peticions i per tant fidelitzar nous clients. I finalment també serveix per millorar la comunicació interna de l’empresa, ja que el treballador hi té accés i es pot estalviar temps de reunions sense perdre cap dada.
Programa:
19.15 h Presentació de la jornada Sr. Roger Bosch Batlle. Director de la Incubadora d’Empreses de Bell-lloc d’Urgell
19.30 h Quins són els motius pels quals vull conèixer millora al meus clients?
19.45 h Com registrem els clients, contactes i comptes potencials i totes les accions relacionades i d’interès per l’empresa
20.15 h Cas pràctic real com treballar l’anomenat “embut de vendes”: Atracció, conversió, tancament i fidelització
20.45 h Els processos: Què fa qui?
21.00 h Quines accions faig i com podem automatitzar accions per aconseguir que els clients “passin” més ràpid per l’embut
21.30 h Quins programes de CRM existeixen al mercat
22.00 h Cloenda de la jornada
La Formadora és la Sra. Sílvia Ibáñez, Consultora d’Acció en Gestió de la Innovació i General Manager Atlantis IT.
A través de RuralCat: Inscripcions
Per a més informació:
Sr. Roger Bosch
A/e: roger@bell-lloc.cat
Les inscripcions a RuralCat es tanquen un dia abans de la sessió. Si passada aquesta data voleu formalitzar la inscripció, podeu contactar directament amb l’Associació Leader de Ponent facilitant nom, cognoms, correu electrònic i DNI.