Data/Hora
26/11/2019
09:30 - 13:30
Localització
Ajuntament de Guimerà
L’objectiu és donar a conèixer els diferents canals digitals a través dels que podem donar posicionament al nostre negoci o producte turístic.
S’explicaran amb detall les xarxes socials de Facebook i Instagram que són bàsiques per potenciar el branding territorial o marca de l’empresa. Les xarxes socials són molt importants per donar a conèixer un territori o una marca. Jornada adreçada a oficines de turisme, empreses de productes agroalimentaris, allotjaments, restaurants, empreses d’oci, museus…
Programa de la jornada
9.30 h Presentació de la jornada
9.40 h Conceptes claus per un bon posicionament online
– Analitzar quines xarxes socials són més adients per al meu negoci o entitat. Facebook, Instagram?
– Edició d’un calendari editorial.
– Pla Social Media.
– Com puc atreure nous clients o visitants?
– Quins són els millor canals de comunicació per a nous públics?
– Anàlisi de la comunicació digital.
Sr. Daniel Gutiérrez, empresa Kiribatis.
11.40 h Pausa
12.00 h Casos pràctics i acompanyament
Consultes sobre posicionament online per fidelitzar clients o visitants. Com fer-se visible l’empresa a les xarxes socials.
Resolució de dubtes als assistents amb casos pràctics.
Sr. Daniel Gutiérrez, empresa Kiribatis
13.30 h Cloenda de la jornada
La jornada és gratuïta, es pot inscriure a través del correu electrònic promotur@urgell.cat i a l’Oficina Comarcal de Turisme de l’Urgell,
tel. 973 500 707, fins el dia 22 de novembre.
També us podeu inscriure a través de RuralCat:
ruralcat.gencat.cat/inscripcionspatt