Data/Hora
21/11/2019
00:00
Localització
Incubadora d’Empreses d’Innovació Agrometal·lúrgica
Avui en dia, ja no hi ha dubte: el client està al centre de tot. En aquesta jornada, transmetrem als participants la importància de deixar de pensar en vendre un producte i començar a vendre experiències de client i de compra en entorns rurals que creïn emocions. Coneixerem metodologies i eines que ajuden a avaluar, dissenyar i desenvolupar experiències de client en entorns com el nostre.
18.45 h Inscripcions i lliurament de la documentació
19.00 h Màrqueting del relat (Storytelling): la nostra empresa reflecteix els valors i l’essència de la marca i apel·la a les emocions
19.45 h Persona destinatària (Target) / Persona compradora (buyer person): prosumer/ crossumer
20.30 h Els punts de dolor (paint ponts) influeixen en la experiència del client i en la construcció d’imatge i valor de marca
21.30 h Empatitza amb el teu client i determina els moments clau de la seva ruta (Journey Buyer)
22.00 h Modelitza el teu negoci
23.00 h Fi de la jornada
* Totes les ponències aniran a càrrec de la Dra. Natalia Daries, professora de la Universitat de Lleida al Departament d’Administració d’Empreses, professora del màster de de màrqueting de mitjans socials i coordinadora del grau en turisme.